Jūsų užsakytas prekes Lietuvoje pristatys mūsų partneris UAB Omniva“, užsakytas prekes į užsienį – Lietuvos pastas. Ilgametė patirtis ir profesionali komanda užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą.

Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą:

  • 1. Prekių pristatymas per Omniva kurjerį Prekių atsiėmimas Omniva Pickup terminaluose
  • 2. Omniva kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu. Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame Omniva Pickup siuntų terminale.

Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 5d. Omniva Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.

Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose  siuntos pristatomos šeštadieniais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys).

Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val. Kai Jūsų siunta bus pristatyta į Omniva Pickup siuntų terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.

Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu. Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą. Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:

- pažeidimą nedelsiant fiksuokite nuotraukomis, bei tikrinkite ar nepažeistas siuntos turinys.

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.